Bardzo lubimy:

Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:45 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Twingo I, falowanie obrotów po zatrzymaniu.

Czegoś nie wiesz ?
Ten dział jest dla Ciebie.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

slima

  • Posty: 6
  • Rejestracja: 23 gru 2018, 18:35
  • Lokalizacja: Łódź, Polska
  • Silnik: D7F (60KM)
  • Rocznik: 2000

Twingo I, falowanie obrotów po zatrzymaniu.

Post23 sie 2019, 23:03

Hej, mam taki problem, że po dojechaniu do świateł, po zatrzymaniu falują obroty, po czym po kilku/kilkunastu sekundach sytuacja się normuje.

Podejrzewałem czujnik wału (bo zdarzał się też problem z odpalaniem) i przepustnicę.

Czujnik wału wymieniłem, a przepustnicę wyczyściłem specyfikiem do "czyszczenia gaźników". Mam wersję z wprasowanymi czujnikami/silniczkiem.

Jednak problem nadal występuje. W tym momencie podejrzewam silnik krokowy w przepustnicy, któremu umycie już nie pomogło... Widzę, że są na allegro/olx przepustnice z przykręcanym silniczkiem/czujnikami. Czy można taką plug&play wsadzić?

Mógłbym wtedy ewentualnie te elementy wymienić na nowe. Koszt byłby coś koło 150zł, nowe przepustnice są za ~300.

Ktoś przerabiał taki problem?

-- Połączono posty: 30 sie 2019, 20:21 --

Odpowiadając sobie na pytanie:

Przepustnica z wykręcanym potencjometrem i silniczkiem krokowym nie ma takich dziur, na te wystające elementy:

Obrazek

Więc trzeba je usunąć, poza tym pasuje.

Niestety po wymianie przepustnicy objaw pozostał taki sam, więc skończyły mi się pomysły.

PS kupiłem używkę, ale gruntownie wyczyściłem.

-- Połączono posty: 01 paź 2019, 15:21 --

nikt nic?

Wróć do Czego nie wiesz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

cron