04 gru 2018, 10:42
Często Start&Stop świruje w nowej palecie Renault.
Maja z tym problemy Twingo, Clio i dalej.
Często system S&S ma obwarowania, działania w konkretnych warunkach i możliwe jest to że jeżeli nie ma określonej mocy akumulator to auto nie ruszy, gdyż nie będzie mógł zadziałać system S&S.
Popatrz na taki scenariusz, odpalasz auto z mała ilością „prądu”, włączasz ogrzewanie, auto jest na ssaniu, wycieraczki, i auto gaśnie na skrzyżowaniu przy światłach. Po dwóch trzech razach akumulator nie ma prądu wcale bo...rozruch silnika jest bardzo obciążający. Podstawowa rzecz czy akumulator został dobrany do auta tj. do funkcji S&S bo znam ludzi którzy potrafili założyć złe akumulatory (tj.w sklepie złe dobrali) i posadzili nowy akumulator w ciągu miesiąca .
Ogólnie Twingo 3 jest nowym autem i Renault udostępnia do niego dokumentacje tylko online, praktycznie żaden warsztat w Polsce nie ma do tego dostępu bo auta są zbyt nowe, z reguły jeszcze na 5 letniej gwarancji.
Pojedź do aSO niechęć sprawdza co się dzieje, często lepiej zapłacić trochę więcej niż elektryk, nawet dobry ma szukać metoda prób i błędów.
Dziwi mnie kwestia kontrolki zygzaka wskazująca na usterkę układu paliwowego
Moje Twingo
15.08.2010 - 19.06.2011
23.06.2011 - 31.05.2015
06.01.2013 - 14.02.2013
07.06.2014 - 01.08.2014
25.10.2014 - 27.11.2014
Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !