24 cze 2015, 22:42
że to usterka elektryczna to wiem ale kurna zastanawia mnie czemu zapala się tylko i wyłącznie jeśli odpalę zanim się przetestuje... coś muszę mieć porzeźbione przez poprzednika bo żeby go odpalić jak jest gorący to muszę przekręcić na zapłon, cofnąć i jeszcze raz zapłon i odpali jak chce za 1 razem odpalić to nie ma iskry. Cewka wymieniona, przewody, świece, czujnik wału, wyczyszczona przepustnica, sprawdzone czujniki, wyregulowane zawory, wymienione uszczelki w dolocie, wywalone immo. Troszkę mi szkoda kasy na podłączenie pod CLIPA bo pewnie ze 150zł a po wakacjach zamierzam tak czy tak zakupić CLIPA. I do tego jeszcze nie testuje mi się kontrolka temp. płynu a żarówka dobra.
-- Połączono posty: 29 cze 2015, 22:42 --
poskanowałem go DDT2000 i tak były 3 błedy
Défaut du reseau mux $D070 panne présente et mémorisée - signal absent
Błąd sieci MUX - brak sygnału
capteur vitesse véhicule $1011 panne présente et mémorisée - signal absent
Czujnik prędkości pojazdu - brak sygnału
Apprentissage papillon $107E panne pres et mémo hors tolérence
chyba: Przepustnica - podstawowe ustawienia nie kompletne
pierwsze dwa błędy skasowane i nie wróciły, a przepustnica pojawia się tyle wtedy gdy odpala nie czekając aż pogasną kontrolki.
Adaptacja zrobiona poprzez ddt2000 mam jeszcze opis jak to zrobić (zapłon 3s odpalić-zgasić, 5s poczekać, odpalić aż złapie 60*C, przejechać się) tak jest w technical note do d4f
Ogolnie to i tak nie wina przepustnicy, bo ona raczej nic nie ma do braku iskry.
Dziwna sprawa, coś czuje że skończy się tak że podmienię komputer dla testu czy to może nie on odwala takie numery.