- Posty: 110
- Rejestracja: 21 wrz 2012, 9:54
- Lokalizacja: CBY
- Silnik: D4F LEV 16V (75KM)
- Rocznik: 2010
No widzisz, nie chcą się kolegować dwójkowicze (tylko Wy), nie mówiąc o prestiżowych państwo trójkowiczach
BTW Na tle tego co oferuje 3ka (RWD, 3 cylindry, turbo), zaczynam dostrzegać coraz więcej zalet 2ki, choć dalej uważam że to samochodzik jeden z wielu na rynku... A mk1 zestarzało się z klasą, wystarczy popatrzeć na konkurencję z epoki: 106ka (same graciki pozostały), ciut późniejsze Ka (zardzewiałe graciki). Wobec tego krok Bazylego (restauracja 1ki w wersji Graffiti) uważam za całkiem uzasadniony, bo ładna wczesna 1ka to jaktajmer pełną gębą (a nie każda stare auto jest jaktajmerem, taki saxo np koło jaktajmera nie stał ).