mory1971 pisze:klemy na akumulatorze czyste ?wydrapane do golego metalu ?masa na karoserii czysta ,dobrze dokrecona ?
polaczenie masy miedzy silnikiem a karoseria ?
Akumulator .wszystkie cele sprawne ?zmierzyles jego wydajnosc ew. jesli to mozliwe gestosc elektrolitu w poszczegolnych celach ?
na probe pozycz akumulator sprawny z innego auta.
tak zrobione od aku idzie pod skrzynke bezp, czyste,spod aku idzie do silnika i tam jeszcze małe oczko dodatkowo tez wyczyszczone, i plus bezpośredni na rozrusznik tez i mały na elektro tez na w ch...a co jest.
aku wziąłem z innego auta na kable bo nie chce się zmieścić a ma 74 ah i prąd chyba 780 A kręci silnik 2.0 20v turbo to nie za słaby a twingo muli muli muli i nic ,poza tym bezpośrednio do rozrusznika na zapłonie z tego aku pomijając instalację też muli to samo , no nie wiem ja bym na rozrusznik postawił że źle zrobili ale to bym musiał sprawdzić na innym czy dopali (żeby z czystym sumieniem opierdo... na maksa baranów)albo ktoś na moim(może ktoś chętny z ŁODZI),
ps. po regeneracji włożyli 4 szczotkę bo były 3(według mnie orginalnie) ale to chyhba lepiej nie zaszkodzi ,i ta guma co od elektro idzie na uzwojenie była stopiona (chyba od tego że rozrusznik zwarł się nie obracał i duży prąd i dlatego?)
Mory a może to silnik blokuje i trzyma rozrusznik że słabo tak kręci, ale wczoraj nawet nie odpalił jak na kable z drugiego auta pożyczyłem na dwa aku i nic , a po jakimś czasie na starym z żaby odpalił i 2 raz i 3 ,żona rano dziś też mówi że odpalił ,wracam z kamieniołomu pyk no kur.....