Witam,
mam do Was prośbę o ocenę poniższego egzemplarza, wersja initiale, 75KM. Oglądałem już to auto i odbyłem jazdę testową.
http://www.karelmatter.nl/occasions-aut ... -initiale/Wnioski z oględzin:
- lakier w bardzo dobrym stanie, kilka małych rysek, brak rdzy, również na podwoziu. Felgi tez w bardzo dobrym stanie. Okładziny bębnów hamulcowych troszkę skorodowane
- brak śladów odkręcania śrub pod maską, slinik suchy, podwozie suche, amortyzatory suche.
- wnętrze stan bardzo dobry, kierownica niewytarta, skóra zadbana, nie stwierdziłem uszkodzeń. Oryginalne dywaniki z pojedynczym tylnym dywanikiem pokrywającym cały tył. Jedyne zużyte elementy to obsadki od sterowników szyb - w tej wersji pokryte są taką jakby cieniutką gumą i ona się mocno wytarła
- nawet uszczelki drzwi i bagażnika są całe, z jedną małą dziurką. Drzwi nie opadają.
Wnioski z jazdy:
- skrzynia chodzi bardzo dobrze, przy przełączaniu biegów nie słychać nic szczególnego
- silnik chodzi miarowo, nie faluje, nie buczy
- klima działa, radio działa
- po puszczeniu gazu w okolicach 150-160km/h słychać jakby dudnienie albo lekkie buczenie - to jedyne , co mnie zastanawia. Trwa to albo do wciśnięcia hamulca i wyhamowania do 120 albo po samoczynnym wyhamowaniu w okolice tej prędkości
- zastanawiam się też, jak dach sobie poradzi ze śniegiem w PL. Czy jak śnieg/lód zacznie się topić, to woda nie będzia zaciekać do środka? Dach wydaje się być w bardzo dobrym stanie.
Ostatnia rzecz - przebieg. W Holandii jest centralny system (Nationale Auto Pas), gdzie co roku rejestruje sie przebiegi i to auto ma certyfikat z tego systemu. Cena aut na rynku wtórnym jest bardzo mocno uzależniona od przebiegu, Twingo I można kupić juz za 600EUR, można też za 3500EUR.
Kupilibyście to auto? Widzicie jakieś istotne mankamenty?
Pozdrawiam,
Rafał