Bardzo lubimy:

Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 0:02 | UŻYWAMY PLIKÓW COOKIES - poznaj szczegóły


Programowanie pilota

Czegoś nie wiesz ?
Ten dział jest dla Ciebie.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline

Massi

  • Posty: 64
  • Rejestracja: 21 kwie 2015, 19:35
  • Lokalizacja: Łodź
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2001

Programowanie pilota

Post27 maja 2015, 18:29

znalazłem temat viewtopic.php?f=9&t=116&p=122&hilit=programowanie+pilota#p122
ale wygląda to tak że ja mam pilota radiowego i nie mam diody przy przycisku centralnego.
Nie mogę wejść w tryb wpisywanie kodu PIN, jedynie resetuje mi się licznik dzienny.

Znalazłem też gdzieś że można zaprogramować pilota trzymając przycisk centralnego przez 5s, drzwi się zamykają i otwierają a dioda od IMMO zapala się na stałe i w tym czasie klikając na pilota powinien się zaprogramować, ale tak się nie dzieje.

Pilot sprawny, kupiłem drugi sterownik centralnego i to na nim się nie da zaprogramować pilota.
Na starym module (on tylko otwiera drzwi z przycisku) też się nie da wpisać kodu PIN ale pilot normalnie zamyka i otwiera.

IMMO mam wywalone więc tym się nie przejmuję.

Jakiś pomysł co z tym zrobić żeby zaczął pilot współpracować z centralką lub jak inaczej wprowadzić kod PIN?
Offline
Awatar użytkownika

Sasio

Nadinspektor ds. czystości żaby

  • Posty: 2962
  • Rejestracja: 01 sie 2010, 5:53
  • Lokalizacja: Szczecinek
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2003

Re: Programowanie pilota

Post27 maja 2015, 20:50

Nie ma możliwości w liczniku aby wpisać tam PIN czy coś...
Pilot radiowy koduje się odpowiednim sprzętem, i koszt takiej zabawy przy nowym kluczyku kosztuje ok 700 zł.
Moje Twingo
15.08.2010 - 19.06.2011
Obrazek 23.06.2011 - 31.05.2015
06.01.2013 - 14.02.2013
Obrazek 07.06.2014 - 01.08.2014
Obrazek25.10.2014 - 27.11.2014

Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !
Offline

Massi

  • Posty: 64
  • Rejestracja: 21 kwie 2015, 19:35
  • Lokalizacja: Łodź
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2001

Re: Programowanie pilota

Post27 maja 2015, 21:04

no dobra ale jak bym miał immo to do awaryjnego odpalanie wprowadza się PIN i jak to zrobić w takim razie?
Pilota pewnie można dodać CLIPem ale pytanie czy tylko nowy klucz czy można do zamontowanej używanej centralki dodać pilota który był wcześniej używany.
Coś czuje że pozostaje z 2 sterowników zrobić 1 i będzie cacy
Offline
Awatar użytkownika

Sasio

Nadinspektor ds. czystości żaby

  • Posty: 2962
  • Rejestracja: 01 sie 2010, 5:53
  • Lokalizacja: Szczecinek
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2003

Re: Programowanie pilota

Post27 maja 2015, 22:50

W poliftach nie ma czegoś takiego jak wprowadzenie awaryjne PIN.
Nie ma czegoś takiego jak zrobienie z 2 sterowników jednego.
To nie Twingo 93...

W Twingo poliftowym moduł elektroniki czyli ECU jest odpowiedzialny za wszystko.
Kluczyk radiowy na płytce ma wlutowaną pastylkę z kodem do immobilizera.
Dodatkowo kluczy radiowy ma swój zmienny kod i wysyłany jest on do centralki.
Producent dodaje dwa kluczyki z takimi samymi pastylkami, jednak jeden widoczny jest jako 1, a drugi jako 2.
Producent nie przewiduje możliwości dorobienia 3 kluczyka, tak więc dorobienie kluczyka uzyskuje się poprzez sklonowanie 1 lub 2. Jeżeli uszkodzi nam się kluczyk nr 1, jedziemy do serwisu a serwis po nr VIN dorabia nowy kluczyk, który komputer widzi jako ten główny, jakby nic się nie stało.

Nie ma czegoś takiego jak awaryjne wpisanie PIN, uszkodziło Ci się immo?
Laweta i już.

W DDT i CLIP jest możliwość przyuczenia kluczyków, ale robi się to na czystych nigdy nie kodowanych kluczykach a takich nie ma, bo Renault daje nam już zakodowany. Chińczycy nie klonują tego bo sie im nie opłaca, więc pozostaje ASO.

Awaryjne uruchomienie auta odbywa się poprzez otworzenie auta, i uruchomienie zapłonu - jeżeli kluczyk padnie te czynności da się zrobić, podpiąć CLIP lub DDT pod OBDII i wciśnięcie pozycji awaryjne uruchomienie auta.
Sam tak auto odpalałem w formie testowej.
Auto będzie jechać, immo zostanie wyłączone, ale ponowne wyłączenie silnika spowoduje że procedurę trzeba będzie wykonać ponownie.
Moje Twingo
15.08.2010 - 19.06.2011
Obrazek 23.06.2011 - 31.05.2015
06.01.2013 - 14.02.2013
Obrazek 07.06.2014 - 01.08.2014
Obrazek25.10.2014 - 27.11.2014

Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !
Offline

Massi

  • Posty: 64
  • Rejestracja: 21 kwie 2015, 19:35
  • Lokalizacja: Łodź
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2001

Re: Programowanie pilota

Post27 maja 2015, 23:21

No wiec tak immo mam wywalone z kompa poprzez przeprogramowanie epromu.
Szkoda ze sie nie da wprowadzic pinu.
Czyste kluczyki sa dostepne, przed chwila takie ogladalem w necie.
A z 2 sterownikow centralnego na bank da sie zrobic 1 dobry, ten ktory mam aktualnie nie zamyka drzwi z przycisku centrlanego przy lusterku, a nowy sterownik centralnego nie dziala z pilotem wiec jak przelutuje uklad scalony to powinno dzialac wszystko. Nie lubie jak cos nie dziala w samochodzie, jesli ma jakas funkcje to musi byc ona sprawna no chyba ze jest immo ktore bardziej wnerwia niz pomaga.
Uzyskalem informacje jakie chcialem uzyskac z tego tematu, czyli nie da sie wpisac pinu i nie da sie zaprogramowac kluczyka ktory juz kiedys byl zaprogramowany. Jak bede mial chwile to sie pobawie lutownica i zdam relacje jak bylo i czy dziala centralny z pilota i przycisku.
Offline
Awatar użytkownika

Sasio

Nadinspektor ds. czystości żaby

  • Posty: 2962
  • Rejestracja: 01 sie 2010, 5:53
  • Lokalizacja: Szczecinek
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2003

Re: Programowanie pilota

Post28 maja 2015, 5:39

To jak kupisz nawet surowke czyli czysty kluczyk jak go zaprogramujesz bez sprzętu ?
Powodzenia w modyfikacji daj znać co i jak
Moje Twingo
15.08.2010 - 19.06.2011
Obrazek 23.06.2011 - 31.05.2015
06.01.2013 - 14.02.2013
Obrazek 07.06.2014 - 01.08.2014
Obrazek25.10.2014 - 27.11.2014

Szukasz części do Twingo ?
Sprawdź !
Offline

mory1971

  • Posty: 144
  • Rejestracja: 03 cze 2010, 15:18
  • Lokalizacja: pyskowice/monachium
  • Silnik: -

Re: Programowanie pilota

Post30 maja 2015, 8:20

1. kupic tzw. zestaw startowy - kluczyk + ecu wymienic cieszyc sie sprawnym samochodem.
2. kupic sterownik silnika ,wyczyscic ecu podpiac ,cieszyc sie sprawnym samopchodem
3. odwiedzic warsztat samochodowy majacy pojecie o tym co robi i doprowadzic samochod do stanu fabrycznego.
nie mam polskich znakow na lapku :( szukajka glupieje z tego powodu :)
Offline

Massi

  • Posty: 64
  • Rejestracja: 21 kwie 2015, 19:35
  • Lokalizacja: Łodź
  • Silnik: D4F 16V (75KM)
  • Rocznik: 2001

Re: Programowanie pilota

Post04 cze 2015, 12:55

jestem po przeszczepie epromu z UCH i problem pozostał, czyli jest jakiś błąd we wsadzie epromu.
Tak więc Sasio jest coś takiego jak zrobienie 1 z 2 o ile jak w moim przypadku nie ma lipy we wsadzie, tak czy siak samochód jeździ a problem braku zamykania z przycisku pozostał. Tak więc jak trafie UCH z kluczykami to kupię i będzie git.

Wróć do Czego nie wiesz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości