- Posty: 5
- Rejestracja: 24 sty 2019, 12:43
- Lokalizacja: Gdańsk
- Silnik: D4F 16V (75KM)
- Rocznik: 2001
Historia: Chciałem kupić niedorzecznego malucha do miasta. Mam słabość do francuzów. W domu jest już Peugeot 306 po dziadku (od nowości w rodzinie). Był Scenic (którego przejął mój ojciec).
Szukałem czegoś co wywołuje emocje. Miał być RS, ale zasadniczo podobał mi się tylko żółty, RB i Gordini. Jednego trudno znaleźć a reszta jak już się znajdzie kosztuje jak kilka jedynek;) A jedynka zawsze mi się podobała. Wcześniej była dla mnie autem za małym, bo miałem małe dzieci. Teraz kiedy trochę urosły stwierdziłem że będzie w sam raz.
Jestem architektem i chciałem auto nieoczywiste w którym bym się jakkolwiek wyróżnił w tłumie.
Auto jako projekt było niemal kompletne i to mnie po prostu urzekało jak na nie patrzyłem. Auto zaprojektowane stricte do bycia pojemnym mieszczuchem. Bardzo oryginalne w latach 90 tych. Do dzisiaj pamiętam miejsce i czas kiedy pierwszy raz zobaczyłem Twingo. Było żółte i stało obok pętli w Kortowie w Olsztynie. A ja zasuwałem na autobus do szkoły.
Initialka jako wersja wydawała mi się po prostu niedorzeczna. Tak wyposażony maluszek na przełomie milenium był swego rodzaju fanaberią. A ja Twingo traktuję właśnie jako fanaberię.
Pewnego dnia pojawiła się ciekawa Initialka. Wyglądała schludnie. Poprosiłem właścicielkę o zdjęcia i zdecydowałem że jadę obejrzeć. Nie miałem blisko bo z Gdańska do Wrocka. Jak dojechałem, po kilku minutach podjąłem decyzję, że biorę. Mimo że do zrobienia parę rzeczy, stwierdziłem że przygarnę
Model: Twingo I, polift
Wersja: Initiale Paris
Rok produkcji: 2001
Przebieg: 113000
Kolor: Ponoć można go określić jako Taupe, a kod lakieru NV190
Silnik i jego pojemność: D4F czyli 1,2 16V
Dodatki: klima, elektryka szyb, skóra, cztery poduchy, panorama, audio z czterema głośnikami i ciutka prestiżu
Spalanie: 6,9/100 w trasie,w mieście nie więcej
Plany: Wizualnie głównie felgi; jeszcze nie wiem jakie, ale pomaluję je prędzej czy później na czarno lub na ciemny grafit, byc może obniżę zawieszenie, mam marzenie by poprawić akustykę
Zmiany: na ten moment ramki rejestracji (na zdjęciach jeszcze stare) i wymiany elementów niesprawnych na sprawne (między innymi wymiana uchwytów foteli, lusterek, wstępna regeneracja reflektorów)
Fotki:
Szukałem czegoś co wywołuje emocje. Miał być RS, ale zasadniczo podobał mi się tylko żółty, RB i Gordini. Jednego trudno znaleźć a reszta jak już się znajdzie kosztuje jak kilka jedynek;) A jedynka zawsze mi się podobała. Wcześniej była dla mnie autem za małym, bo miałem małe dzieci. Teraz kiedy trochę urosły stwierdziłem że będzie w sam raz.
Jestem architektem i chciałem auto nieoczywiste w którym bym się jakkolwiek wyróżnił w tłumie.
Auto jako projekt było niemal kompletne i to mnie po prostu urzekało jak na nie patrzyłem. Auto zaprojektowane stricte do bycia pojemnym mieszczuchem. Bardzo oryginalne w latach 90 tych. Do dzisiaj pamiętam miejsce i czas kiedy pierwszy raz zobaczyłem Twingo. Było żółte i stało obok pętli w Kortowie w Olsztynie. A ja zasuwałem na autobus do szkoły.
Initialka jako wersja wydawała mi się po prostu niedorzeczna. Tak wyposażony maluszek na przełomie milenium był swego rodzaju fanaberią. A ja Twingo traktuję właśnie jako fanaberię.
Pewnego dnia pojawiła się ciekawa Initialka. Wyglądała schludnie. Poprosiłem właścicielkę o zdjęcia i zdecydowałem że jadę obejrzeć. Nie miałem blisko bo z Gdańska do Wrocka. Jak dojechałem, po kilku minutach podjąłem decyzję, że biorę. Mimo że do zrobienia parę rzeczy, stwierdziłem że przygarnę
Model: Twingo I, polift
Wersja: Initiale Paris
Rok produkcji: 2001
Przebieg: 113000
Kolor: Ponoć można go określić jako Taupe, a kod lakieru NV190
Silnik i jego pojemność: D4F czyli 1,2 16V
Dodatki: klima, elektryka szyb, skóra, cztery poduchy, panorama, audio z czterema głośnikami i ciutka prestiżu
Spalanie: 6,9/100 w trasie,w mieście nie więcej
Plany: Wizualnie głównie felgi; jeszcze nie wiem jakie, ale pomaluję je prędzej czy później na czarno lub na ciemny grafit, byc może obniżę zawieszenie, mam marzenie by poprawić akustykę
Zmiany: na ten moment ramki rejestracji (na zdjęciach jeszcze stare) i wymiany elementów niesprawnych na sprawne (między innymi wymiana uchwytów foteli, lusterek, wstępna regeneracja reflektorów)
Fotki: