To przynajmniej wyklucza rezystor - dzięki. A gdzie szukać styków, które mogą to powodować? Panel nawiewu?
-- Połączono posty: 29 lis 2018, 1:57 --
Problemem okazał się rezystor, ale samo jego wpięcie. Kiedy poruszałem kablem od zasilania dmuchawa zaczęła działać, kiedy wyjąłem wtyczkę od zasilania to jeden pin został w środku. Nie wiem dlaczego, ale na alledrogo są dwa rodzaje do tego samego auta:
1.
https://allegro.pl/opornik-rezystor-wty ... 49361.html2.
https://allegro.pl/rezystor-opornica-09 ... 03015.htmlJa mam problem z tym 1, wymiana tego 2 jest opisana przez qljerry, a czy ktoś wie jak zabrać się za wymianę tego nr 1? Bardzo mało miejsca żeby operować przy tym rezystorze
-- Połączono posty: 07 gru 2018, 0:01 --
Rezystor wymieniony, dmuchawa hula- może przyda się potomnym
Aby zrobić sobie więcej miejsca należy:
1. Rozłączyć akumulator
2. Zdjąć osłonę pod kierownicą - jest na same wciski więc stanowczo, ale z wyczuciem należy wypiąć plastik, odpiąć wtyczki
3. Odkręcić 3 śruby od srebrnego zakładam modułu (opisany calculateur) przy kolumnie kierowniczej, wyciągnąć 4 wtyczki i odłożyć moduł na bok
4. Od dołu robi się dojście do obu śrub małą grzechotką z kluczem 6 można je odkręcić
5. Złożyć wszystko w odwrotnej kolejności
Całoś zajęła mi ~1,5h, ale dla kogoś bardziej wprawionego to myślę, że i pół godziny wystarczy