A ja proponuje kupić używaną, ponieważ to są tak słabe autka, że jeśli przegub pada to tylko i wyłącznie ze względu na brak samaru i zanieczyszczenia. Koszt to ok 50-100zł. Wsadzasz w imadło albo bierzesz do ręki i sprawdzasz luz. Jeśli wszystko gra to ściągasz opaskę dodajesz smaru i jedziesz. I ogólnie możesz sobie pościągać te opaski i posprawdzać stan przegubów. Najwyżej oddasz kasę na te opaski.
Wymiana półośki od strony pasażera do chwila moment. Od strony kierowcy trzeba spuścić i zalać olej w skrzyni.
Nasadka 30 6kątna + solidna fajka z przedłużką.
2x klucz 18. Najlepiej nasadka + płaski. (do amortyzatora)
Klucz 15 albo 17 do zacisku ham (jeśli będziesz musiał ściągnąć)
I jeśli to jest półośka od strony kierowcy to chyba będzie potrzebna nasadka 13 z przedłużka + oczkowa 13 do odkręcenia pokrywy półośki.
Odkręcasz, wyciągasz, przykręcasz.
A do napełnienia skrzyni to najlepiej mały lejek + wąż (do kupienia w budowlanych) no i tu nie pamiętam średnic