29 sty 2015, 8:20
Z tym przekładaniem instalacji LPG to bym się jeszcze upewnił w temacie. Na pewno będzie problem z przełożeniem butli, bo zgodnie z prawem nie można założyć używanej butli z innego auta i jak się ktoś kiedyś połapie, że coś jest nie halo, to może być mały cyrk. Za samo założenie instalacji na obcych elementach gazownik też trochę weźmie, niektórzy w ogóle na używanych gratach z nieznanego dla siebie źródła nie będą chcieli zakładać, a o gwarancji w sumie można zapomnieć. Nie mówię, że to na pewno jest bez sensu (bo jeżeli przód instalacji jest sensowny, świeży i znajdzie się kogoś, kto to zrobi bez kręcenia nosem i ogólne koszty wyjdą faktycznie atrakcyjne, to czemu nie), ale serio radzę najpierw dobrze to przekalkulować i przemyśleć temat, żeby potem nie być zdziwionym.
BTW, jakie tam podzespoły są wsadzone? Ze zdjęć widzę, że wtryski to chyba Reg Fasty, ale więcej nie widzę (mogę tylko zgadywać, że reduktor to pewnie Alaska, ale to tylko przypuszczenie).
było
Renault Twingo Initiale Paris 1.2 16v 2006 + LPG
jest
Renault Megane II Exception 1.6 16v 2004/2005 + LPG
a także
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v 2007 + LPG