Strona 1 z 1

Regulamin użytkowania forum

Post: 21 paź 2012, 18:28
autor: Sasio
Regulamin forum:

1. Jak piszemy na forum?

- Przed dodaniem wpisu sprawdzamy przez wyszukiwarkę, czy taki lub podobny temat nie był już poruszany
- Należy wpisywać posty w miejsce odpowiednie do poruszanego zagadnienia (np. PORADY, SPOTKANIA)
- Wpisana wiadomość powinna zawierać maksimum informacji
- Jeżeli coś sprzedajesz lub wstawiasz link do czyjejś aukcji zadbaj o to, żeby wykasować post po sprzedaniu części lub zakończeniu aukcji
- Jeżeli chcesz coś kupić to po dokonaniu zakupu usuń swój post
- W temacie wpisu należy dokładnie określić o czym piszesz, np. [Szukam amortyzatorów] lub [Spotkanie xxx - data].
- Zdjęcia umieszczamy na serwerach zewnętrznych.
- Nie używamy wulgaryzmów
- Nie spamujemy, nie piszemy bez sensu od tego jest dział HydePark
- Nie podajemy danych osobowych innych użytkowników bez ich zgody
- Sprawy prywatne załatwiamy poza forum - niedopuszczalne jest na stronach forum komentowanie, oskarżanie czy jakiekolwiek opisywanie członków klubu, w wyniku którego narażone zostać może ich dobre imię - ZA COŚ TAKIEGO BĘDZIE BEZWARUNKOWY BAN


2. Kary za łamanie regulaminu.

- Upomnienie - leci informacja do użytkownika
- Usunięcie postu/tematu. - bez ostrzeżenia
- Zablokowanie tematu, lub edycja postów. - bez ostrzeżenia
- Ostrzeżenie - 30 dniowe
- Podjęcie innych działań zmierzających do skorygowania nieprzestrzegania regulaminu.
- Przydzielenie użytkownikowi rangi specjalnej
- Nałożenie tymczasowego zakazu korzystania z forum (Bana).
- Nałożenie dożywotniego zakazu korzystania z forum (w szczególnych przypadkach)
- Spuszczenie powietrza z opon i zabór kołpaków

3. Objaśnienia kolorystyczne grup

Administrator
Moderator
Szef Oddziału Lokalnego
Klubowicz
Klubowiczka
Forumowicz
Nowo zarejestrowany użytkownik
Bot Pomocniczy
Stara Gwardia

4. Zasady przyznawania grup

Każdy nowo zarejestrowany użytkownik z dorobkiem postów <10 otrzymuje rangę Nowo zarejestrowany użytkownik.
Każdy użytkownik który przekroczy ilość postów >10 otrzymuję rangę Forumowicz.
Ranga Klubowicz i Klubowiczka przyznawane są indywidualnie przez zarząd forum, dodatkowo osoba posiadająca tą rangę posiada inny wzór naklejki.
Ranga Szef Oddziału Lokalnego jest przydzielana indywidualnie na okres próbny dla użytkowników z danego terenu Polski, jest możliwość zgłoszenia swojej kandydatury na SOLa danego obszaru.
Ranga Bot Pomocniczy jest to ranga służąca do zapełniania forum różnymi poradnikami.

5. Uprawnienia i podporządkowanie

- na forum występują rangi ustawione hierarchicznie tj. Administrator, Moderator, Szef Oddziału Lokalnego, Klubowicz, Forumowicz, Nowo zarejestrowany
- na forum występują rangi uznaniowe
- na forum występują grupy zgodnie z nazwami województw, są one równorzędne sobie, zarządzane przez odpowiedniego dla danej grupy Szefa Oddziału Lokalnego
- polecenie Moderatora czy Administratora jest wiążące, a nie uzasadnione kłótnie z nimi będą skutkować ostrzeżeniem
- Administrator/Moderator dla całego forum, Szef Oddziału Lokalnego dla swojej grupy, mają prawo bez ostrzeżenia usunąć temat

Regulamin jest wiążący, wszelkie problemy i sugestię prosimy kierować do Moderatorów/Administratorów.
W sprawach których nie reguluje w/w regulamin zastosowanie ma stanowisko Moderatora/Administratora dla całości forum i Szefa Oddziału Lokalnego dla danej podległej mu grupy