- Posty: 143
- Rejestracja: 19 maja 2013, 13:52
- Lokalizacja: Bytom
- Silnik: D4F 16V (75KM)
- Rocznik: 2006
Zasugerowano mi, aby pokazać moje Twingo na forum w wątku, a zatem w końcu się do tego zabrałem.
Samochód kupiony na początku 2011, najpierw używany przej ojca, jesienią 2013 przejąłem go ja.
Model: Twingo I
Wersja: Initiale Paris
Rok produkcji: 2006
Pierwsza rejestracja 04.2006
Przebieg: 65800km (styczeń 2011)
Przebieg obecny: 139300km (Styczeń 2015)
Kolor srebrny z beżowym odcieniem - jeżeli ktoś wie, jak dokładnie nazywa się ten kolor, to może śmiało pisać, bo ja zawsze mam problem z nazwaniem tego koloru
Silnik: D4F 1.2 16V 75KM
Dodatki: el.szyby, el.lusterka, c.zamek, skórzana tapicerka, klimatyzacja, 4 x AIRBAG, ABS, wspomaganie, szklany dach, oryginalne alufelgi Nymphéa
Modyfikacje:
- instalacja LPG IV generacji (sterownik: STAG 4 eco, wtryskiwacze: AC W01, reduktor: Alaska)
- audio: radio Pioneer DEH-P80MP, głośniki przód u-Dimension EL Comp 6, wygłuszone drzwi, woofery na profilach z MDFu własnego projektu, tyłu brak
- autoironiczne emblematy na tylnej klapie
Plany:
- wymienić w końcu łożysko
- zregenerować półoś, bo uszczelnienie przy skrzyni było dwa razy wymieniane, a dalej cieknie
- niebawem nowe tarcze i klocki na przód
- w okolicach lata trzeba będzie zrobić rozrząd
- możliwe, że błotnik przedni prawy i maska za kilka-kilkanaście miesięcy do wymiany, bo je żre od środka (maska w ogóle nie z tego rocznika, błotnik też przypuszczalnie nie z tego egzemplarza)
- wziąć się za wykończenie okolic wooferów w drzwiach (bo aktualnie to wystaje pomalowany tylko bezbarwnym MDF i widać cięcia w plastiku), uzupełnić spinki w prawym boczku, spróbować jeszcze podkleić czymś boczki
- o oleju nawet nie wspominam, bo jego wymiana wypada mi średnio co niecałe 5 miesięcy
Ogółem samochód fajny, ale nie będę mydlił oczu, że wizualnie i blacharsko idealny. Z tyłu na pewno była przygoda (potężny dzwon to nie był raczej, ale obcierka też nie), z przodu też zmieniali co nieco (ale wg blacharza podłużnice z przodu ruszane nie były). Lakier na większości auta oryginalny nie jest. Na szczęści (dla mnie) nie jestem przesadnym pedantem pod względem kosmetyki (tzn. wady zauważam dosyć dobrze, ale jakoś z nimi żyje), zdecydowanie ważniejsza jest dla mnie kondycja mechaniczna.
Ze zdjęciami trochę biednie na razie, bo mam głównie jakieś losowe. Na większości z tyłu prawa lampa nie pasuje do rocznika, aktualnie jest już prawidłowa wsadzona (na zdjęciach w grudniu 2014 jest już poprawnie).
luty 2014 - na zimówkach i kołpakach
kwieceń 2014
czerwiec 2014 - z myjni
lipiec 2014 - obok auta kuzyna
wrzesień 2014 - z prac przy drzwiach
grudzień 2014 - po powrocie z Krakowa - na zimowych stalówkach bez kołpaków
Samochód kupiony na początku 2011, najpierw używany przej ojca, jesienią 2013 przejąłem go ja.
Model: Twingo I
Wersja: Initiale Paris
Rok produkcji: 2006
Pierwsza rejestracja 04.2006
Przebieg: 65800km (styczeń 2011)
Przebieg obecny: 139300km (Styczeń 2015)
Kolor srebrny z beżowym odcieniem - jeżeli ktoś wie, jak dokładnie nazywa się ten kolor, to może śmiało pisać, bo ja zawsze mam problem z nazwaniem tego koloru
Silnik: D4F 1.2 16V 75KM
Dodatki: el.szyby, el.lusterka, c.zamek, skórzana tapicerka, klimatyzacja, 4 x AIRBAG, ABS, wspomaganie, szklany dach, oryginalne alufelgi Nymphéa
Modyfikacje:
- instalacja LPG IV generacji (sterownik: STAG 4 eco, wtryskiwacze: AC W01, reduktor: Alaska)
- audio: radio Pioneer DEH-P80MP, głośniki przód u-Dimension EL Comp 6, wygłuszone drzwi, woofery na profilach z MDFu własnego projektu, tyłu brak
- autoironiczne emblematy na tylnej klapie
Plany:
- wymienić w końcu łożysko
- zregenerować półoś, bo uszczelnienie przy skrzyni było dwa razy wymieniane, a dalej cieknie
- niebawem nowe tarcze i klocki na przód
- w okolicach lata trzeba będzie zrobić rozrząd
- możliwe, że błotnik przedni prawy i maska za kilka-kilkanaście miesięcy do wymiany, bo je żre od środka (maska w ogóle nie z tego rocznika, błotnik też przypuszczalnie nie z tego egzemplarza)
- wziąć się za wykończenie okolic wooferów w drzwiach (bo aktualnie to wystaje pomalowany tylko bezbarwnym MDF i widać cięcia w plastiku), uzupełnić spinki w prawym boczku, spróbować jeszcze podkleić czymś boczki
- o oleju nawet nie wspominam, bo jego wymiana wypada mi średnio co niecałe 5 miesięcy
Ogółem samochód fajny, ale nie będę mydlił oczu, że wizualnie i blacharsko idealny. Z tyłu na pewno była przygoda (potężny dzwon to nie był raczej, ale obcierka też nie), z przodu też zmieniali co nieco (ale wg blacharza podłużnice z przodu ruszane nie były). Lakier na większości auta oryginalny nie jest. Na szczęści (dla mnie) nie jestem przesadnym pedantem pod względem kosmetyki (tzn. wady zauważam dosyć dobrze, ale jakoś z nimi żyje), zdecydowanie ważniejsza jest dla mnie kondycja mechaniczna.
Ze zdjęciami trochę biednie na razie, bo mam głównie jakieś losowe. Na większości z tyłu prawa lampa nie pasuje do rocznika, aktualnie jest już prawidłowa wsadzona (na zdjęciach w grudniu 2014 jest już poprawnie).
luty 2014 - na zimówkach i kołpakach
kwieceń 2014
czerwiec 2014 - z myjni
lipiec 2014 - obok auta kuzyna
wrzesień 2014 - z prac przy drzwiach
grudzień 2014 - po powrocie z Krakowa - na zimowych stalówkach bez kołpaków
było
Renault Twingo Initiale Paris 1.2 16v 2006 + LPG
jest
Renault Megane II Exception 1.6 16v 2004/2005 + LPG
a także
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v 2007 + LPG
Renault Twingo Initiale Paris 1.2 16v 2006 + LPG
jest
Renault Megane II Exception 1.6 16v 2004/2005 + LPG
a także
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v 2007 + LPG