- Posty: 1
- Rejestracja: 21 sty 2019, 23:22
- Lokalizacja: Przybysławice
- Silnik: C3G (55KM)
- Rocznik: 1993
Cześć. Mam twingo I ze skrzynią quickshift 5. przejechałem jakieś 200 tysięcy km. Nigdy nie miałem problemów ze skrzynią po odpięciu akumulatora. To raczej są mity. Problemy jakie mogą wystąpić najczęściej to awaria pompy hydrauliki do napędu automatyki skrzyni, awaria czujnika ciśnienia oraz chyba najpopularniejsze awaria czujnika położenia sprzęgła.
Generalnie skrzynia jest spoko jeśli nie chcesz jeździć sportowo Trzeba się przyzwyczaić ale tragedii nie ma a wygoda jest.
Minusem jest to że jeśli padnie pompa albo jej sterowanie (czujnik ciśnienia albo przekaźnik) to skrzynia zrzuci na luz i już. Dalej nie pojedziesz. Zdarzyło się że jak padła mi pompa to skrzynia została na 1. No i oczywiście jak większość mechaników zobaczy co jest pod maską to wezwie egzorcystę Ale ja jestem zadowolony