Witam, mam podobny problem z moim 16v od jakiegos czasu miał i na gazie i na benzynie delikatnego , w momencie dodania gazu przy 50km/h na 5 biegu dławił sie i wpadał w delikatne wstrząsy, podobnie było na innych biegach przy odpowiednio nizszych predkosciach,zeby to nie wystepowało musiałem go przeciągac na wyzsze obroty w celu zmiany biegu, a jadąc równo w granicach 75-90km/h na 5 bylo bicie na kierownicy podobne do jazdy z uszkodzoną felgą - ale jechał.
Wczoraj wieczorem jadąc trasą rozpedziłem sie do 100km/h i przejechałem moze ze 2 km, zaczęła mrygac nagle kontrolka od silnika po czym silnik dostał muła i nie miał siły ciągnac, jedzie ale tak jak by miał duzo mniej mocy, ledwo ciągnie powyzej 60km/h,lecz nie wyje przy wchodzeniu na obroty, na luzie pracuje równo, obroty nie skaczą, ale do domu dojechałem na holu, bo bałem, sie ze dalsza jazda moze pogorszyc sytuacje. Dzis zamierzam zabrac sie za niego i poszukac przyczyny, wczesniej myslałem ze to moze wina filtrów od gazu czy cos w ta strone, ale po tym wczorajszym to zupełnie nie mam pojecia co to moze byc, dla tego proszę Was o pomoc
-- Połączono posty: 21 gru 2015, 1:07 --
Poszedł do mechanika, wymieniona cewka, wyregulowane zawory - były podparte dwa z nich, przy okazji wymieniony rozrzad i wszystkie problemy zniknęły jak ręką odjął